banner Maillard Cup 03 2017

( versión en castellano, más abajo)

Presentació

Aquesta Segona edició d'hivern de la Maillard beer Cup consolida un format de concurs  diferent i manté l’aposta per els estils més potents.

L'esperit d'aquest concurs és millorar el binomi  elaborador/jutge generant un espai de comunicació, on l'artesà tindrà l'oportunitat de presentar i defensar la seva creació davant d'un tribunal.

En un marc únic de concurs alternatiu et convidem a que participis en aquesta proposta arriscada i engrescadora que de ben segur t'aportarà una experiència total.

Com ja és habitual, els criteris d'avaluació seguiran les normes establertes per la guia BJCP 2015 i es comptarà amb jutges reconeguts i certificats garantint que tots els participants rebin el seu full d'avaluació BJCP amb la seva puntuació corresponent.

Format del concurs

Aquest concurs ÉS PRESENCIAL:

El proper dissabte 17 d'octubre a les 18:00h presentarem el CLUB MAILLARD al local de l'Associació Singlot (http://elsinglot.blogspot.com.es/dintre dels actes de celebració del 5è aniversari d'aquesta! Veniu, bebem, xarrem, compartim experiències i coneixements!

singlot