logo clubmaillardAquesta temporada toca a la fi. Ha estat un gran any, hem trobat un espai ideal, hem crescut en nombre de membres, no hem parat de fer coses i de comprar. Les reunions de cada mes han estat un èxit d’assistència i participació.

Així que ara toca tancar la temporada amb un bon comiat. Com ja ha anat sorgint al llarg de les reunions, tenim previst i sembla que tothom té ganes de  fer un sopar o dinar de cloenda.
L'ideal seria  anar a un espai on gaudir del plaers del menjar i la bona cervesa, d’una manera relaxada i compartint allò que tant ens agrada d’aquest club l’ambient familiar.
S’ha començat a treballar amb dos llocs, en funció de la proposta triada miraríem de concretar més coses. Per tant us animo a participar, un cop tinguem una proposta ferma de lloc, ens organitzem, per que aquesta cloenda sigui un èxit.

Les propostes fins ara presentades son :

rdc1 Proposta Racò d'en Cesc aquest espai seria una opció de nit (Sopar). Barcelona.

1.    Trobada prèvia al Restaurant o alguna cerveseria propera.
2.    Sopar maridat amb cervesa preu tancat
3.    Darrera cervesa en algun local de la zona cerveser.

barricona Proposta La Barricona aquest espai seria una proposta de dia (Dinar). Ripoll

1.    Desplaçament fins a La Barricona.
2.    Visita fabrica la Calavera.

Recordeu que això son dues primeres propostes i que el tema encara es obert. Si teniu una proposta que us agradaria afegir podeu fer-ho aquí.