Club Maillard
 fe9759abe9eca8446ab4f1e105d21000Els dies 23 de maig i 13 de juny es realitzaran les activitats de compensació acordades amb l'Ateneu Harmonia. L'acord consisteix en impartir dues activitats relacionades amb el mon de la cervesa artesana i casolana a canvi de la cessió de les seves instal·lacions per les trobades del club.

Es va decidir, juntament amb la coordinació del casal, fer un pac de dues activitats, un taller d'elaboració tot gra i un tast de cerveses per 15 persones a un preu de 25 €. Els diners aportats pels alumnes han anat destinats íntegrament a la compra del material necessari per realitzar aquestes activitats.

La convocatòria ha estat un èxit i s'han omplert totes les places.

Els cursos programats són els següents:

TALLER D'ELABORACIÓ.
DIA DEL TALLER: DISSABTE 23 /05/2015
HORARI: 16:00 - 22:00
OBJECTIU: Taller d'iniciació a l'elaboració de cervesa artesana amb materials básics. El dia de l'elaboració es podrà tastar  una cervesa realitzada per dos dels membres del club, en Manel i en Toni, la cervesa és una "hoppy lowcost".
EQUIP A UTILITZAR: equip de primer nivell amb BIAB de 20l. La idea es mostrar que amb estris senzills i amb poca inversió es pot elaborar una bona cervesa.
RECEPTA: PALE ALE. Es buscarà un grau alcohòlic entre 4% i 5%. Cervesa suau, seca i amargor mitja. Aroma cítric i floral.
PERSONAL DOCENT: Carles Espot, Jose Mª Cruz i Xavi Rubio (mes col·laboradors a confirmar)

TALLER DE TAST
DIA: DISSABTE 13/06/2015
HORARI:18:00 20:00
OBJECTIU: Tast bàsic d'iniciació per a consumidors no avançats sobre diversos estils de cervesa. Per realitzar el disseny d'aquest taller hem estat assessorats per la botiga/cerveseria Flor de Llúpol que donada la seva experiència en activitats de tast, ens han pogut guiar una mica.

CERVESES I ESTILS
- Schlenkerla MARZEN. Lager fumada
- Naprbier Aker. IPA
- Coopers. Stout
- Rochefort 8. Belgian Strong Ale
- Harmonia. PALE ALE. És la cervesa elaborada el dia de la elaboració.
GUIES DE CATA: Carles Espot i Jose M Cruz (mes col·laboradors a confirmar)
 Per comentaris o altres coses al respecte d'aquesta activitat podeu visitar aquest fil del fòrum del fòrum

Aquest mes

loader

Webs Amigues

De la feina de dos maillardos, néix aquest projecte de fer cervessa sólida !!!!

Atreveix-te a fer EL TEU PRIMER PA

Siguenos en Instagram Siguenos en Facebook Siguenos en Twitter