logo Maillard CupPresentació

La Maillard Beer Cup es presenta com una competició pensada per a homebrewers i creada per homebrewers. És creada de manera altruista en el marc de treball del Club Maillard on es decideix organitzar la primera competició cervesera casolana Catalana enregistrada al Beer Judge Certification Program.
Fet que les cerveses inscrites i jutjades seguiran les normes establertes per aquesta guia i es contarà amb jutges reconeguts i certificats, garantim que tots els participants rebran el seu full d’avaluació BJCP amb la seva puntuació corresponent.

Bases de la Maillard Beer Cup

logo Maillard CupVersió PDF (CATALÀ)

logo Maillard CupVersión PDF (CASTELLANO)

La Maillard Cup té un format de competició de ESTIL FIXE + ESTIL LLIURE.

ESTIL FIXE : 19B. California Common

ESTIL LLIURE: Opcional. S’acceptarà qualsevol cervesa compresa dintre de les categories del BJCP 2015.

Es imprescindible presentar l‘estil fixe per poder participar a l’estil lliure.

Inscripció i Registre

L ‘inscripció es farà a la web del club, on caldrà omplir un formulari online. (no  s’acceptaran altres tipus d’ inscripcions)

www.clubmaillard.cat/beercup/

Dates de registre 1 maig al 1 de juliol

Es limitarà a un màxim de 100 cerveses registrades.

Entrega de les ampolles

S’acceptaran ampolles de 33 cl amb un minin de 3 unitats per estil enregistrat.

Cada ampolla haurà de tenir adheria una etiqueta amb una goma elàstica. L’etiqueta haurà d’incloure la següent informació :

ü- Nom

ü    - Informació de contacte

ü    - ABV

ü    - Nom de la cervesa

ü    - Estil i la descripció si porta adjunts

(Model etiqueta imprimible)

Per enviament :

De dilluns a divendres a la següent adreça:

Pasaje la Noguera 1-3

P.I. Can Carner

08211 Castellar del Vallès

Entrega de cerveses per enviament de 1 de maig al 9 de juliol. Les cerveses que no siguin rebudes abans del dia 9 no seran admeses a concurs.

Per entregar en ma:

Dates i lloc d’entrega: en breu seran facilitats per l’organització

Estil fixe: 3 euros

Estil lliure opcional : gratuït

El mètode de pagament serà en mà a l’entrega de les ampolles, ja sigui dins la caixa de les cerveses a on es fa l’enviament o a l’entrega personalment al membre del Club.

Premis

Els premis del concurs van en la filosòfica del nostre club, defugint de obsequis materials i atorgant als nostres premiats l’honor d‘endur-se a casa un dels valuosos Pals de fregar del club Maillard.

- Premis a les tres millors cerveses estil fixe:

Detall commemoratiu del Club: PAL DE FREGAR + SAMARRETA .

Difusió  especial a les nostres xarxes socials

Invitació especial a participar com a homebrewer a la propera edició del BREWTAST.

Lot de cerveses elaborat amb els  excedents del  concurs.

- Les tres millors cerveses d’estil lliure

Detall commemoratiu del Club: SAMARRETA

Lot de cerveses elaborat amb els  excedents del  concurs

- Premi especial Cervesera convidada

El dia del concurs comptarem amb la presencia d’una cervesera convidada amb intenció de seleccionar una cervesa, independentment  de ser la guanyadora o no, amb la finalitat de reproduir-la a les seves instal·lacions. Sempre que hi hagi un acord entre l’elaborador i el fabricant.

Jurat i jutges

El jurat  de La Maillard Cup estarà constituït per un president i jutges tots ells reconeguts pel BCJP.

Totes les cerveses seran avaluades seguint els criteris establerts al BCJP guide 2015 .

L’organització es compromet a fer arribar a tots els participants via Mail les fulles d’avaluació de la seva cervesa en una període màxim d’un mes des de la finalització  del concurs.

Registres online de cerveses.......1 maig al 1 de juliol
Entrega de cerveses............... 1 juny al 9 de juliol
Avaluacions........................16 de juliol
Entrega de premis al Brewtast .... 30 de juliol