Qui som

Club Maillard Col.lectiu Cerveser

logo clubmaillardPunt de trobada. Aquesta seria la idea més simple que defineix el nostre club.

Estructurat mitjançant una organització horitzontal, el Club Maillard neix de la necessitat d’un grup de cervesers de compartir coneixements, experiències, propostes i bon ambient al voltant d’una cervesa artesana.

La cervesa artesanal i concretament la cervesa feta a casa és la passió d’aquest col.lectiu. Es reuneix mensualment en un espai cedit pel Centre Cívic Harmonia a l’antiga fàbrica de Fabra i Coats a Sant  Andreu i els seus assistents són provinents  de diferents àmbits i territoris de Catalunya

Aquest espai de trobada, permet a aquest col.letiu desenvolupar les seves activitats amb la intenció de fomentar la cultura de la cervesa artesana mitjançant la formació, el·laboració i degustació.

Adreça: Carrer de Sant Adrià, 20
08030 Barcelona