Main menu
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

Respondre Tema: CONCURS 2017

Nom Real
Assumpte
Taula de codis
B) :( :) :cheer: ;) :P :angry: :unsure: :ohmy: :huh: :dry: :lol: :sick: :silly: :blink: :blush: :oops: :kiss: :woohoo: :side: :S :evil: :whistle: :pinch:
Missatge
Augmenta /  Disminueix

Historial del Tema: CONCURS 2017

Màxim d'últims missatges mostrats 10 Missatges - (Últim missatge primer)
12 Jun 2017 07:22 #9919

Alexis

Buenas,

No habria problema, no planteamos esta posibilidad pero las reglas son claras:
El estilo libre puede ser qualquiera que aparezca en las lineas de estilo del BJCP 2015

un saludo
07 Jun 2017 09:42 #9911

Anònim

Hola
Se puede presentar al estilo libre el mismo estilo que el del concurso? quiero decir, si tengo dos american wheat diferentes puedo presentar una en el estilo principal y la otra en el estilo libre??
Saludos
09 Mai 2017 06:13 #9684

Anònim

josep, enviamela a mi Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., i la donare d'alta

mirare a veure que passa amb els usuaris, es l'ultima vegada que faig servir el software aquest dels americans, sempre falla per algun lloc :(
09 Mai 2017 05:42 #9683

josep

Hola, al final he creat un altre conte amb un altre mail...
09 Mai 2017 05:23 #9682

josep

hola bon dia. fa unes tres setmanes vaig registrar una birra i ara que en volia registrar un altre tinc problemes per obrir el meu conte, no reconeix el meu mail ni contraseña i no puc entrar, he provat els dos que ting i res de res... algu em pot ajudar?
els meus correus son:
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

gracies
03 Abr 2017 09:19 #9435

Anònim

Fil Obert per parlar tot el referent al concurs maillard 2017 !! Benvinguts

Hilo abierto para hablar de todo lo referente al concuro maillard 2017 !! Bienvenidos
Temps de càrrega de la pàgina: 0.131 segons